Mit lille nye hobbyprojekt, Feedball .. hva' syns' du?

Feedball - fodbold nyheder, seneste nyt, transfers og rygter


Er du klar?

De som kender mig, ved, at jeg igennem årevis har interesseret mig for webudvikling i fritiden. Det er efterhånden ved at tage om sig, og konen er ikke helt tilfreds. Slet ikke, når man samtidig er rigtig fodboldfanatiker, og altid kan finde en spændende kamp i TV'et.

Nu er jeg dog endelig gået skridtet videre, og kan for første gang præsenteret et reelt projekt, som jeg vil vise offentligheden.

Det er en service, som jeg selv har manglet i årevis. Godt nok findes der flere lignende services, men jeg synes, de er ufuldendte og mangelfulde - så må man jo gøre det selv!

Projektet og websitet hedder Feedball, og er det, man på fagsprog kalder en news aggregator. Hvad betyder det så for normale mennesker?

Feedball samler og analyserer alle fodbold relaterede nyheder fra mere end 100 danske medier. Dette sker hvert minut 24/7/365. Herefter opdeles de efter relevante danske klubber, pt. har jeg 15 klubber aktive, men flere kommer på løbende.

Hvor ofte er du ikke gået glip af en lille sjov historie, et rygte, eller ser en breaking news nyhed alt for sent? Det sker ofte, fordi at - alt efter hvor stor din favoritklub er selvfølgelig - der jo ikke bare et ét eller to medier, som skriver om klubben. Det gør mange medier?

Men ved at bruge Feedball får du en liste over alle nyheder om .. lad os sige FC København .. fra mere end 100 danske medier. Jeg har valgt at kalde det live nyheder.

Du er selvfølgelig ligeså travl i hverdagen, som alle andre danskere. Så du har ikke tid til at tjekke Feedball flere gange dagligt eller hver dag. Derfor har jeg også bygget en lille mail-feature på, hvor du hver aften kan modtage en samlet mail med alle dagens nyheder om din favoritklub - smart ik'?

Lad mig meget gerne få feedback på projektet! Jeg håber, at du kan bruge det :-)